Думка нейропсихолога: "В дошкільний період у дитини формується не тільки інтелектуальна, а й особистісна готовність до нової ролі учня. Відбувається становлення важливих компонентів - довільності та самооцінки.
Важливо розвивати не лише інтелектуальну, а й психічну складову та звернути увагу на розвиток основних систем мозку:
- здатність підтримувати оптимальну активність (зосередженно працювати та менше відволікатися)
- розвиток різних видів пам'яті (слухової, зорової, просторової)
- вміння діяти за інструкцією дорослого.
Це те, що можно назвати "навички навчання".
І є вікові особливості - якщо в 4-5 років у дитини основний вид діяльності, у якому вона розвивається - сюжетно-рольові ігри, то після 6 років у дитини формується нова роль - "учня".
Дошкільний вік - 4,5 - 6 років, виділяється не лише формально, а й з точки зору готовності мозку до певних навантажень.
Всьому свій час і в 5 років підвищенні вимоги та навантаження може призвести до перевтоми та зниження мотивації до навчання".